Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

onsdag 5 september 2012

ONE OF THE FINEST





Bilder via WeekdayCarnival

Det är ingen hemlighet att min absoluta favoritblogg är Weekday Carnival. Hon har hittat sin egna personliga stil och det inspirerar mig väldigt mycket. Det finns alltid en röd tråd i hennes färg- och formval. Just nu är bloggen nominerad i kategorin finaste finska bloggen och om ni gillar hennes stil lika mycket som jag gör, tycker jag att ni ska ge henne en röst. Läs mer här.

//It's no secret that my absolute favorite blog is Weekday Carnival. She has found her own personal style and it inspires me very much. There is always a common thread in her decorating and thinking. Right now the blog is nominated in the category  one of the most Beautiful Decoration blogs in Finland. If  you like her style as much as I do, I think you should give her your vote. Read more here.//

4 kommentarer:

  1. Love the pictures, love the white base with kelim and tuqoise lamp. LOVELY!

    SvaraRadera
  2. Gillar jättemycket! Ha en fin Torsdag.

    SvaraRadera
  3. Could anyone tell me where the lamp is from? It is lovely!

    SvaraRadera