Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

fredag 2 september 2011

OUR HOME RIGHT NOW


Såhär ser det ut hemma hos oss just nu. Jag gillar det! Alltså inte röran, men att utgå från detta och börja bygga något nytt. Fixa och planera. Så kul! Jag kan bli sittandes och bara titta och klura i flera timmar. Hitta nya lösningar och vackra kombinationer. 

Here's how it looks at our home right now. I like it! Not the mess, but to start from this and start building something new. Fix and plan. So fun! I can be sitting and just watch for hours. Find new solutions and beautiful combinations.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar