Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 9 augusti 2011

"B.A.R" RESTAURANG IN STOCKHOLM

Andra arbetsdagen i huvudstaden är avklarad och mellan alla inköp har jag lyxat till det med riktigt god mat! Tack Emma för bra tips!
Lunchen åt jag på B.A.R på Östermalm. Ett riktigt bra ställe, med fokus på fisk. Väldigt cool lokal!

Second workingday in Stockholm is complete and I have got really good food the whole day! Thanks emmas.blogg.se for the great restaurangtips!
The lunch I ate at B.A.R in Östermalm. A really good place, with a focus on seefood. Very good kitchen and cool room!







Bilder via Emmas blogg




3 kommentarer:

  1. aha - jag noterar
    her skal jag gå nær jeg skal til stkhlm i oktober
    några goda tips til billigt og sentral overnatting, by the way?

    SvaraRadera
  2. oh this is gorgeous :)
    have a lovely day

    SvaraRadera